Przedszkole czas zacząć.

Czas na przedszkole. Jest to trudny czas dla mnie. Całe pięć lat byłam w domu z Hanią i Filipem. Teraz Hania idzie do 4-latków, Filip do 3-latków. Aż nie mogę się nadziwić jak ten czas szybko przeleciał!!! A jeszcze ze trzy lata tamu, w chwilach totalnego zmęczenia myślałam, że moje dzieci chyba na zawsze będą tacy mali ;-)... 
Teraz to dopiero się zacznie. Nowe znajomości, a to co powie pani przedszkolanka, będzie ważniejsze od tego co powiedziała mama. Ach!


Dla Filipa
zdj. Olga Zając



Dla Hani
zdj. Olga Zając


Craft and Creative

Komentarze

  1. Olguś prześlicznie Ci wyszło.Zawsze wierzyłam w Twój talent i twórczość.Pozdrowienia ze Świnoujścia

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu wyszło coś fajnego. Nieskromnie to zabrzmi, ale w sumie też czuję, że mi się podoba ;-) Ślę uściski do Świnoujścia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty