Poduszkowe małe co nieco...

Jakiś czas temu wpadł mi do głowy kot. I tak powstał szablon, potem odpowiednio powycinane odcinki i wyszło to:


                                                                   Kot dla Hani

                                            zdj. Olga Zając
                                                                  Kot dla Marysi


                                                        zdj.Olga Zając


A trzeci kotek poszedł do innego domu, do małej Hani. Pewnie jest tam szczęśliwy, ale niestety nie zdążyłam zrobić mu zdjęcia

Na zdjęciu poniżej widać moje początki naszywania aplikacji. Bardzo bym chciała już wszystko umieć ale niestety tak nie jest. Aby nie zepsuć kotów postanowiłam poćwiczyć na tej właśnie rakiecie. Wiem rakieta ginie na tle tych wszystkich gwiazdek! Koślawe to i wszyte nie najlepiej. Ale z drugiej strony myślałam że będzie naprawdę gorzej. Pocieszające jest to że Filipowi się podoba i nie zaśnie bez podusi z rakietą. A to dla mnie najważniejsze.


Rakieta dla Filipa :-)

                                                       zdj. Olga Zając


Szablon zachowałam i jest na odpowiedniej pozycji w segregatorze. Rakieta z resztą też. Przydadzą się do zasłon. W każdej chwili mogę je udostępnić dla zainteresowanych.


Fabric pillows
Craft&Creative


Komentarze

Popularne posty